DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Čůrácký podnik

 

Čůrácký podnik (dále jen „ČP“) je podnik, jehož absolutní většinu klientely tvoří Čubky, Čůráci, Blbky, Zoufalci a Čumilové. Personál těchto podniků tvoří vyhazovači, barmani, dealeři drog, kapsáři, uspávačky, servírky, somráci, tanečnice atd.

Blíže vysvětlím na konci.

 

Čubka:

Je charakterově méně vyvinutá mladá žena. Zmíněné podniky navštěvuje buď za účelem sbalení bohatého Čůráka a nebo alespoň vytahání peněz za její konzumaci od Zoufalce. Čubka se většinou pozná podle průměrného nebo nadprůměrného fyzického vzhledu, vyzývavého (a drahého) oblečení a bohatého make-upu. Projevuje se především tím, že často opakuje, že si do podniku šla zatancovat a pobavit se s kamarádkami a také tím, že pořád opakuje (mnohdy sama od sebe, aniž by se jí na to někdo ptal), že na taková místa nechodí shánět žádnou známost, že hledá dlouhodobý, hodnotný vztah a že na jednu noc by nikdy s nikým nešla.

Vzdělání, inteligenci, oficiálním zaměstnání, sociální původ atd. mývá různý, ale v průměru se výrazně nelišící od slušných lidí.

Vzhledem k tomu, že čubky velice často se živí prostitucí, bývá toto slovo používáno jako synonymum slova prostitutka. Je to chybné a poškozuje to nejen jméno slušným prostitutkám, ale sexuálnímu průmyslu vůbec. Čubka je žena s pokřiveným charakterem u které převládají zvířecí pudy, ale která to dokáže velice účinně maskovat, tak že mnohdy působí lépe než ostatní, protože přetvařování je smyslem jejich života a věnují mu většinu svého času.

Čubky opovrhují Zoufalci.

 

Čůrák:

Je charakterově méně vyvinutý mladý muž. Jejich jedinou pozitivní stránkou bývá, že se většinou příliš netají skutečností, že se do onoho podnik přišli hledat sex, alkohol, drogy a možnost se porvat.

Ti chytřejší se tam snaží sbalit na líbivý kecy Blbku a tuto potom použít k vykonání potřeby a odkopnout.

Ti ostatní se tam snaží sbalit Čubku, jednak proto aby uspokojili svojí nejzákladnější potřebu, ale především proto, aby si jí mohli přidat ke svému vnějšímu atraktivnímu image tvořenému frajerským oblečením, relativně uhlazeným chováním a většinou celkem atraktivní vzhledem.

Tito potom velice často nasedají se svou „kořistí“ do nablýskaných Bavoráků, kteří mají ve skutečnosti velice často hodnotu pouze pár tisíc korun, a za účelem zvýšení pravděpodobnosti kopulace ukazují, buď vědomě nebo nevědomě, většinou pod vlivem alkoholu ve vysoké rychlosti jaký jsou to výkonní samci. Tím ohrožují nejen v autě sedící Čubky a Blbky, ale i všechny nezůčastněné lidi ve svém okolí.

 

Blbka:

Je holka, která si do vysoké míry nebo zcela myslí, že v takovém podniku najde opravdovou lásku. Oblékáním a chováním se na první pohled neliší od Čubky. Naopak Čubky jsou pro takovéto holky vzorem a myslí si, že čím víc se k nim přiblíží, tak mají větší pravděpodobnost, že narazí na slušného kluka. V jádru bývají většinou hodné, ale mnohaletým tréninkem v Čůráckých podnicích si často charakter nenávratně poškodí.

Jak už z názvu vyplývá jejich hlavním parametrem je snížená inteligence a většinou i vzdělání a všeobecný přehled.

Osud takovýchto dívek bývá smutný a často končí tragicky.

Zoufalce necítí jako podlidi, ale chovají se k nim tak, protože je to jejich okolí naučilo.

 

Zoufalec:

Vzhledem k tomu, že jsem mnoho let navštěvoval (a nadále navštěvuji) Čůrácké podniky jako řádný člen této skupiny, mám o ní asi největší přehled.

Zoufalci navštěvují Čůrácké podniky za účelem, aby tam sbalili JAKOUKOLIV aspoň trochu normálně vypadající holku a tím jednak ukojili svojí zvířecí potřebu a především si zvýšili sebevědomí, aby měli šanci jinde a mohli návštěvy těchto podniků omezit.

Zoufalci jsou většinou muži se Sociální fobii, ostýchavý a vůbec ti co mají problémy navazovat známost se ženami. Nemalá část z nich si alespoň částečně uvědomuje skutečnosti napsané v tomto referátu, ale tyto podniky navštěvují v zoufalé naději, že pod vlivem alkoholu tam sbalí nějakou holku, protože vědí, že kdekoliv jinde se jim to nepodaří vůbec. Většinou ale nemají úspěch, protože flirtování, lhaní a přetvařování jednak není jejich přirozeností a jednak v tom nemají praxi. Účinkem alkoholu nebo cíleně podaných psychofarmak se sice do vysoké míry podaří u takovýchto jedinců  odbourat zábrany, nicméně většina Čubek stejně Zoufalce lehce rozpozná. Určitou šanci mají Zoufalci u Blbek, ale tam je to díky vzájemnému opovržení také dost těžké. Moje osobní zkušenost je, že je velice těžké najít takovou hladinu alkoholu, abych se nebál oslovit holku a při tom jsem byl ještě schopen chůze a aspoň strohé komunikace.

 

 

Čůrácký podnik:

Je podnik vyznačující se zvýšenou cenovou hladinou, značnou spotřebou alkoholu a drog, neskutečným kraválem, spoustou blikajících světel, zakouřeností a především celkově agresivní a psychicky velmi nátlakovou atmosférou.

Všechno v těchto podnicích působí luxusně a snaží se vyvolat v lidech pocit, že když tam chodí, tak jsou „in“. Základním smyslem je ale samozřejmě aby majitelé a personál vydělal na výše uvedeném lidském neštěstí co nejvíce peněz.

 

Většinu výše zmíněného personálu tvoří Čůráci a Čubky. Tito se velmi často rekrutují právě z řad bývalých klientů.

 

Majitelé a management jsou logicky Čůráci, kteří jsou nejschopnější, nejagresivnější a umějí se pohybovat na hranici zákona.

 

Kdyby měli Čůrácké podniky svojí profesní organizaci, tak by v jejím představenstu mohl stát Ivan Jonák, Zdeněk Bulawa, Lenka Paroubková, David Berdych, Radovan Krejčíř, Aleš Trpišovský, Dagmar Tauchenová

 

Čůrácké podniky jsou například v Praze: Solidní Nejistota, Demínka, Music Park, Drancy club, Sparing, Velvet, La Fabrique atd.

  •